tisdag 31 mars 2009

Dag 15 - Oj, va snabbt dagen gick!

Oj, vad hände med denna dagen!? Så fort det har gått! Tiden har bara rusat från mig.
Det har varit en bra dag idag. Dagen började med 55 min crosstrainer, svettigt som tusan. Skönt! Jobbet har funkat fint och jag har fått en hel del gjort. Visst jag var snurrig som vanligt på eftermiddagen, men med lite kaffe och massa vatten var jag på banan igen. Jag och mina kollegor hann även med en promenad på lunchen, som vanligt helt underbart att komma ut och känna på våren. Ikväll har jag varit hos en väninna från mitt förra jobb och druckit massa te. Planen var att vi skulle ätit pizza och druckit vin... men te funkade jättebra det med. Eller, kanske inte riktigt ett substitut... men jaja, det är ju bara en kort tid som jag ska hålla på med pulvret eller hur? Sen när jag är tillbaka på "maten" igen så ska vi dricka vin :) Förhoppningsvis på min balkong, om den bara kan bli färdigrenoverad nån gång! Det var jättemysigt att bara sitta o bubbla om allt och inget. Härligt!

Och vips så är klockan nästan 22. Och sängen ropar på mig... jag är jättetrött nu. Jag måste säga att denna sommartidsomställning kändes jobbigare än vanligt tycker jag.

Maten har funkat fint idag, har inte känt mig hungrig en endaste gång. Och jag har inte hallucinerat om dumlekolor eller annat smaskens heller. SKÖNT!

Summering av dagen
Frukost: 1/2 påse persika Mellanmål: 1/2 påse persika Lunch: Grönsakssoppa Middag: Grönsakssoppa med limeblad och chili
Träning: 55 min crosstrainer på morgonen. 40 min lunchpromenad
Dagsform: Funkat fint! Frusen som attan på jobbet (min nya plats i landskapet är nära 0-gradig plus att det blåser... har "klagat" hos vår fastighetsansvarig, jag hoppas på lite värme snarast..), men annars bra.

Dags för sängen.
Sov gott!

Pöskramar
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar